Het was leuk en goed georganiseerd. Veel nieuwe dingen geleerd en een goede begeleiding.
De Slimste Mens op een locatie naar keuze
Voor je verder leest: weet je het zeker? De Slimste Mens kan namelijk verstrekkende gevolgen hebben voor de verhoudingen binnen de groep collega’s, vrienden of teamleden waarmee jij deze battle aangaat. Voor je het weet blijkt bijvoorbeeld die niet al te montere blonde baliedame beter uit de quiz te komen dan jij en wie serveert er dan voortaan de koffie?
De Slimste Mens is de leukste manier om voor eens en altijd het verschil tussen brein en branie te bepalen. En de quiz is voortaan op elke locatie te spelen. Een kantine of een kroeg bijvoorbeeld, zolang het maar een afgesloten ruimte is.
Wat staat je te wachten tijdens De Slimste Mens?
Jouw gezelschap wordt ontvangen door een heuse quizmaster. Hij of zij geeft jullie een uitgebreide speluitleg en dan worden er teams gemaakt. Aan tafel! Let the games begin…
Aan de hand van 10 vragenrondes gaan we de absolute meesterbreinen bepalen. Ja/nee-rondes, multiple choice, schattingsrondes en natuurlijk buzzrondes: wie het snelst op de knop drukt en juist antwoordt pakt de punten.
Uiteraard steken we de quiz zo breed mogelijk in, met algemene kennis alleen ga je het zeker niet redden. Muziekfragmenten herkennen, geschiedenis- en aardrijkskundevragen, tv- en mediavragen, anagrammen oplossen en hoeveel weet je eigenlijk van literatuur?
De beste masterminds komen elkaar tegen in de grand finale. De pittigste vragen gaan nu over tafel en de quizmaster geeft geen millimeter toe. Hier win je alleen op inzicht, maar een sprankje geluk is zeker welkom!
Meer lezen
Vanaf 20 personen
kleinere groepen mogelijk op aanvraag |
|
Ongeveer 2 uur | |
In 226 plaatsen mogelijk
|
|
Een onvergetelijk uitje! |
Sinds 2001 zijn wij de trotse eigenaar van onze bistro. Het begrip “Opera” was toen al gedurende 11 jaar een gevestigde waarde in Mol. Onze traiteur – en cateringdienst hebben we samen opgestart met de overname van “De Opera”.
In onze bedrijfscultuur staat de klant centraal. De klant is onze visie en het creëren van een goed en voldaan gevoel bij het verlaten van de Opera, onze missie. Iedereen is dan ook welkom bij ons. Van jong naar oud, van groot naar klein.
Onze inkom opgebouwd uit een klein opstapje maakt het voor minder mobiele mensen nog steeds gemakkelijk toegankelijk. We zijn voorzien van een ruim gehandicaptentoilet. Blindengeleidehonden zijn welkom bij ons. Sinds dit jaar hebben wij hiervoor een mooie erkenning gekregen die u kan opmerken aan de sticker op de raam.
Het was leuk en goed georganiseerd. Veel nieuwe dingen geleerd en een goede begeleiding.
Bedankt voor de organisatie!
Het was een hele leuk activiteit om met al oms personeel samen te doen!
Hele leuke gezellige quiz!