Goede begeleiding, afwisselende spellen, erg leuk!
Uitdagende behendigheidsspelletjes, uitgevoerd door de deelnemers en dit alles bij een klok die terugtelt van 60 Seconden. Een actief en razend spannend uitje dat erg geschikt is voor teambuilding. Samen met vrienden, familie of collega’s ga je strijden om de felbegeerde hoofdprijs. Pak punten met diverse opdrachten en maak jezelf winnaar van het spel 60 seconden!
Wat staat je te wachten?
Bij aankomst wordt de groep verdeeld in verschillende teams. Na een welkomstdrankje gaan we aan de slag! Wie blijkt er verborgen talenten te hebben voor de meest uiteenlopende spellen? Beschik je over lef, tactisch inzicht en doorzettingsvermogen? Dan is 60 Seconden iets voor jou! Vooraf worden de teams geïnformeerd over welke spellen er aan bod komen. De teams kunnen zich hier op voorbereiden en tactisch bepalen wie welk onderdeel gaat spelen. In een hilarische competitieve strijd wordt uiteindelijk bepaald welk team de hoofdprijs mag opeisen.
Vraag vrijblijvend een offerte aan!
Vanaf 20 personen
kleinere groepen mogelijk op aanvraag |
|
Ongeveer 2 uur | |
In 226 plaatsen mogelijk
|
|
Een onvergetelijk uitje! |
Hilversum is de belangrijkste plaats in de landstreek het Gooi. Hilversum huisvest veel landelijke omroepbedrijven en wordt ook wel aangeduid als de 'mediastad'.
Terwijl in 's-Graveland zich al rijke Amsterdammers vestigden in de 17e eeuw, gebeurde dat in Hilversum pas na de aansluiting op het spoorwegnet in 1874. In 1882 werd de aanleg van een stoomtram naar Laren, Naarden, Muiden en Amsterdam voltooid, die de naam de Gooise Moordenaar kreeg, vanwege een aantal dodelijke ongevallen. Deze tram liep tot 1947. De spoorweg trok onder meer de rijke families Brenninkmeijer (eigenaren van C&A), en de aan hen verwante Gockels. Een andere bekende familie in Hilversum waren de Wortelboeren. Mede door deze families kreeg Hilversum langzamerhand een overwegend katholiek signatuur. Dat leidde tot de bouw van de grote neogotische Sint-Vituskerk voor 1800 mensen, ontworpen door P.J.H. Cuypers, in 1892. Na de komst van de spoorweg groeide Hilversum heel snel, aanvankelijk door de groei van de textielsector (weverijen en aanverwante bedrijven) en de vestiging van tapijtfabrieken (waarvan uiteindelijk de Veneta overbleef). In 1918 startte de Nederlandsche Seintoestellen Fabriek en daarna begonnen ook de experimentele radio-uitzendingen. Daarop volgde de vestiging van omroepen van alle gezindten, na de Tweede Wereldoorlog gevolgd door de televisie. Sinds het verdwijnen van de grotere industrie is de mediasector de grootste werkgever van Hilversum.
Goede begeleiding, afwisselende spellen, erg leuk!
Leuke aanvulling op het feest met leuke opdrachten.
Het was hilarisch dankjewel!
Was heel gezellig!!